Automatische afhandeling bestellingen
Via een klantenloging op je eigenwebsite, bijvoorbeeld "Mijn Koffieportaal" kunnen klanten hun eigen gegevens inzien. Bestellingen plaatsen, handleidingen inzien, contactgegevens, facturen etc. Altijd de laatste status van een bestelling inzichtelijk. Dat scheelt een hoop tijd voor jou en je collega's!
De documenten die je bij een klant in VitoSoft CRM kunnen automatisch zichtbaar worden voor je klant in zijn portaal. Handleidingen, contracten, prijslijst etc. Jij bepaalt per klant wat hij mag zien.
De gestuurde facturen kunnen automatisch aan het klantenportaal worden toegevoed. Zo hoeft de klant nooit meer om een kopie factuur te bellen.
Jij bepaalt welke produkten de klanten mogen bestellen via het portaal. De bestellingen komen automatisch in het koffie CRM en de status wordt automatisch teruggekoppeld naar het klantenportaal. Wel zo handig.
Klant heeft automatisch inzicht in eerdere bestellingen en kan tevens bestellingen herhalen.
Omdat klanten voor bestellingen moeten inloggen op je website komen ze ook elke keer terug naar jouw website. Ze lezen dus ook over al de actuele aanbiedingen en informatie die je met hen wil delen.
Inzicht
Altijd inzicht in het bestelproces. Zowel voor jou als je klant.
INFORMATIETerugkerende klanten
Bij elke bestelling komen je klanten weer op je website. Nieuwe produkten, koffiemachines en bijprodukten komen zo makkelijk onder de aandacht van je klant.
INFORMATIEEnorme afname van handmatige handelingen. Het indienen en afhandelen van bestellingen gaat een stuk sneller. 24/7
Automatische statusmeldingen vanuit VitoSoft naar het klantportaal.
Wat hadden we vorige keer ook alweer besteld?
Nieuwe manier om ook andere produkten onder de aandacht te brengen.
Modern Ontwerp Altijd Overzicht
Stel je vraag en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Vraag je gratis demo aan en ervaar zelf hoe eenvoudig VitoSoft is in gebruik. Zodra we je gegevens hebben ontvangen krijg je van ons je eigen inlogcode.